Wodorowanie silnika i usuwanie NAGARu

Wodorowanie silnika w aucie, zwane również spalaniem NAGARU w celu poprawienia jego wydajności i zmniejszenia emisji szkodliwych gazów. NAGAR, czyli nagromadzony w silniku osad z cząstek spalanych paliw, może osadzać się na różnych elementach układu paliwowego i mechanicznego, w tym na zaworze EGR, filtrze DPF/FAP, tłokach, ściankach komory spalania, kolektorze wydechowym czy tulejach silnika. Nagromadzenie NAGARU w tych miejscach może powodować nieprawidłowe działanie silnika, co może prowadzić do zwiększenia zużycia paliwa oraz emisji szkodliwych gazów.

Dzięki najnowszemu urządzeniu do wodorowania jesteśmy w stanie wypalić Nagar z silnika dzięki efektowi pirolizy *100% bezpieczeństwa*.

Proces wodorowania silnika polega na wprowadzeniu mieszanki gazów do układu dolotowego,w wyniku czego dochodzi do zjawiska pirolizy – łączenia się cząstek węgla z wodorem, nagar zmienia stan skupienia ze stałego w lotny i uchodzi przez układ wydechowy. Wodorowanie silnika może poprawić wydajność silnika, zwiększyć jego moc, zmniejszyć zużycie paliwa oraz redukować emisję szkodliwych substancji do atmosfery. Jest to proces, który wymaga specjalistycznej wiedzy i doświadczenia, dlatego warto zwrócić się do specjalistów, którzy zaoferują kompleksowe usługi związane z wodorowaniem silnika.

Dlaczego wodorowanie silnika jest tak skuteczne?

Co zyskujesz?

A dodatkowo, podwyższone HC podczas zabiegu spowoduje, że: